top of page
Writer's pictureSalam Rezeki

1)🎯Testimoni Pesakit sirrussyifak Bagan Datok🎯

🎯Pesakit A...dtg kerumah Lepas..maghrib..ingat nk beli Ubat mata rupanya nk berubat...saya Tanya.. apa masalah..nk berubat .en.B suruh dtg jumpa tn..en. B tukang Urut depan Rumah jiran saya .Alhamdulillah ramai yang datang dia yg bantu..Tanya punya Tanya nampak macam xtahan sangat..en.B masa mengurut kaki mengelak..dan disepak..4 Perubatan kata dia disihir..xpalah saya kata kita Cuba. 🎯.setelah dibacakan rukyah..diazankan..direndam kaki dgn air Syifak..saya Tanya  mcmn sekarang.?..Pesakit A Cuba mengangkat tangan..sbb tangan dia memang sakit sebelum dtg ..lenguh ..kaki pun dah ok..masa saya scan kaki..dia tersentak saya pun terkejut.. 🎯Alhamdulillah selepas habis rawatan ..dia bersembang hampir 2 jam saya layan sahaja ...perbezaan masa Baru sampai dan selepas rawatan..tapi yang peliknya selepas dia turun di halaman Rumah ada cahaya dtg seakan kilat..selepas terdengar dentuman guruh...dan lampu Rumah saya terpadam sedang Rumah orang lain ok..melalui firasat saya.. 🎯.mungkin malaikat mrmanah Jin penyihir Pesakit A...Alhamdulillah dia kata dah sembuh dengan kuasa Allah taala.. 🎯.sirrussyifak Bagan Datok share testimonial pesakit

2)Testimonial Pesakit Sirrussyifak bagandatok 🔥Seorang perempuan dtg berubat..dah naik atas Rumah. dia kata Kenapa Rumah ni panas..aduh panas..saya Tanya nk berubat atau tidak..xnk sila balik...dia jawab ..nk berubat..ok nk berubat pergi ambik air sembahyang dulu.. 🔥Setelah dia ambik wuduk ..start berubat..dibacakan rukyah..dia pingsan .dan tumbang..saya teruskan rukyah ..dia bangun..saya minta kaki dia utk saya scan dgn pen rukyah..dua menjerit minta Tolong..sudah..sudah..dia kata kakinya berdarah semacam dihiris-hiris pisau pada hal hanya pen sahaja.. 🔥Alhamdulillah setelah sedar.. dia menyatakan dia disihir oleh bapanya sendiri seorang bomoh yg belajar ilmu Hitam. Yang memiliki Jin kafir Hantu raya.. 🔥Alhamdulillah selepas itu ..dia bawa Pesakit lain berjumpa dgn saya..dia sudah bole merukyah orang lain..berkat sedikit ilmu rukyah saya bekalkan padanya..Allah maha penyembuh bukan siperukyah 🔥testimonials Pesakit sirrussyifak Bagan Datok.

3)Tesstimonial Pesakit Sirrussyifak  🔥Malam ini Jam pukul 10 mlm Pesakit masih belum datang ...semua bahan telah disediakan...untuk check kesihatan ,mandian,minuman dan perkakakas rukyah..tunggu punya tunggu Pesakit datang pukul 10.40 mlm..layan sahaja sebab dah janji.. 🔥Langkah pertama check kesihatan ..tapi masalahnya..computer program problem xbole nk baca hampir 10 minit..xbole nk baca dan xbole jalan..terhenti mcm tu ajer..tetapi akhirnya saya test diri saya sendiri..Xda masalah..lepastu test Pesakit Baru ok..rupanya dia membawa entiti.. yg sangat Besar.sampaikan computer xbole baca... 🔥Langkah kedua check darah tinggi..155 betul2..tinggi..xpa Nnt Lepas rukyah kita check semula.. Pesakit datang dgn mata yg merah..kepanasan walaupun dipasang kipas 🔥Semasa rukyah Pesakit banyak sendawa tetapi tiada muntah..check pen rukyah jari tangan xsakit tetapi jari kaki semua sakit.. menunjukkan mungkin terlanggar laluan Jin atau pun keteguran... 🔥Alhamdulillah selepas rukyah Pesakit telah menunjukkan rasa lega..mula merasakan kehadiran kipas..terasa sejuk..dan bila check Jin berkenaan telah pun keluar..check darah tinggi pun turun kepada 123...Alhamdulillah 🔥Semoga Allah memberi kesembuhan  Jam menunjukkan pukul 12 malam 🔥Sekian sirrussyifak Bagan datok Untuk join groups WhatsApp sirrussyifak  Bagan datok klik link dibawah:- https://chat.whatsapp.com/IXRxYoBuP8i7wOpdSHOoU6

18 views0 comments

Comments


bottom of page