top of page
Writer's pictureSalam Rezeki

MINYAK BIDARA TERAPI


RM12.00 (Pos RM8.00) Beli 5 Pos Free Minyak Daun Bidara Asli adalah produk herba daripada daun bidara dalam bentuk minyak. Insha Allah berkhasiat untuk terapi Ruqyah bagi orang yang terkena gangguan jin, guna-guna, sihir, atau boleh juga digunakan sebagai minyak sapu atau minyak urut untuk kegunaan seisi keluarga. Minyak Daun Bidara Asli ini telah diruqyah Sirrussyifak Bagan Datoh

KHASIAT MINYAK DAUN BIDARA ASLI RUQYAH (Insha Allah dengan izinnya) - Dapat melegakan gatal-gatal badan - Merawat sawan tangis bayi - Melembutkan urat saraf (sesuai untuk pesakit lumpuh) - Melegakan kesan gigitan serangga berbisa - Membantu menyelesaikan masalah susah tidur malam - Meredekan sakit terseliuh dan sakit pinggang - Membantu mengatasai gangguan jin, sihir dan ain. (Untuk kegunaan luaran Sahaja)

Ramuan minyak yg digunakan adalah bahan-bahan yang terbaik dan diyakini halal 100%

CARA MENGGUNAKANNYA Dengan Membaca (Alfatihah, Al-Falaq, An-Nas, Al-Kafirun atau surah-surah lain dalam A-Quran) kemudian berdoa supaya diberi kesembuhan daripada Allah Taala dan sapukan di tempat yang bermasalah atau disendi-sendi.

>> Pastikan disimpan ditempat yang kering dan terhindar daripada sinaran matahari<<<

239 views0 comments

Recent Posts

See All

Commentaires


bottom of page